Nie było niespodzianki. Adam Balski (16-2, 9 KO) przegrał na punkty (97:91, 97:91, 95:93) z Alenem Babiciem (11-0, 10 KO) w walce o pas WBC Silver w wadze bridger. Mimo dobrego początku i końca, był gorszy niemal w każdej z rund i zasłużenie poniósł drugą porażkę w karierze.
Polak jest jednym z najlepszych polskich pięściarzy wagi junior ciężkiej. W sobotę po raz pierwszy walczył jednak w niedawno powstałej wadze bridger. Już na inaugurację swoich występów dostał szansę na zdobycie pasa WBC Silver.
By do tego doszło musiał pokonać znacznie wyżej notowanego Alena Babicia. We wcześniejszych dziesięciu pojedynkach Chorwat za każdym razem wygrywał. Co więcej, dokonywał tego, nokautując swoich rywali.
Już po 20 sekundach walki na deskach wylądował jednak nie Balski, a Babić. Cios Polaka musnął głowę przeciwnika, który upadł na ring i za moment był "liczony".
Z czasem Polak tracił inicjatywę. Obaj panowie posyłali w swoją stronę grad ciosów. Częściej na głowie lądowały jednak te wyprowadzane przez Chorwata.
Balski coraz więcej czasu spędzał przy linach. W roli atakującego był wciąż przeciwnik, który konsekwentnie rozbijał głowę kaliszanina. Wygrał każdą z kolejnych rund i zmierzał po pewne zwycięstwo.
Stanęło ono jednak pod znakiem zapytania w ostatnich sekundach dziewiątej rundy. Serie Polaka sprawiły, że Babić opuścił ręce. Za moment otrzymał potężny cios, po którym nie potrafił znaleźć drogi do swojego narożnika.
Po naradzie sędziowie zadecydowali, że Balski uderzył po gongu i z tej racji odjęli mu po jednym punkcie. Mimo to, Polak wciąż miał szansę na znokautowanie przeciwnika. Zraniony Babić dotrwał jednak do końca i to jego ręka uniesiona została przez arbitra po werdykcie.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.